|
Solgt: Alpine CDE-125BT Autoradio |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kan den afspille WMA fra en USB? Jeg kan se at den ikke understøtter WMA på en CD.
|
|||
Mvh Lars.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Under 3 timer tilbage.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
||
Du har ikke haft WMA på din IPhone som den har kunnet afspille? Hvis ja, så gætter jeg på den nok også kan fra en USB.
|
|||
Mvh Lars.
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
||
450 afhentet
|
|||
![]() |
|||
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
||
Jeg skal lige høre om stikket, stikket på radioen eller under stikket der er problemer?
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
||
500,- afhentet
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
||
Jyde ?
![]() Nej, det kan jeg ikke pryde mig af at være ;) |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |