|
Solgt: Anthem MRX 710 SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2016 kl. 17:13 |
Da jeg har bestilt en Anthem AVM 60, sælger jeg min MRX 710. Den fremstår i perfekt stand med original emballage og alt tilbehør. Den er præcist 2 år gammel, købt i januar 2014 hos KT Radio.
Budrunden lukker først, når jeg har modtaget min AVM 60, hvilket gerne skulle ske i slutningen af januar. Jeg forbeholde mig retten til ikke at sælge, hvis jeg ikke er tilfreds med den pris der bliver budt. Man er velkommen til at komme forbi til en demonstration. Det er den bedste reciever jeg nogensinde har hørt, og den udskiftes kun fordi, at jeg har behov for at opgradere til Atmos og DTS:X. Redigeret af dr gonzo - 30-Januar-2016 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mindstepris?
(så vi ikke spilder din tid
![]() |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Der er i hvert fald ingen grund til at byde under 6.000,-
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
6.000 er hermed budt.
|
|
![]() |
|
ChrisJJ jeg er enig i at den kvalitetsmæssigt er meget mere end 6.000,- værd, men da den ikke understøtte Atmos og DTS:X, må jeg nok indse at prisen ikke kommer til at matche kvaliteten. Jeg håber dog at den kommer højere op end 6.000kr. Men gør den ikke det, kan jeg leve med det.
|
|
![]() |
|
Det er bedre at få den solgt end at stille den op på loftet. Men lad os nu se hvor den ender
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Hvornår slutter ''aktionen'' jeg vil måske gerne prøve og smide et bud. har altid hørt godt om de athmen
|
|
![]() |
|
Som der står i første post, slutter auktionen først når jeg modtager min AVM 60. Straks jeg kender en præcis dato, skal jeg nok poste den herinde. Men jeg gider ikke, at det ender med eBay-sidste-øjebliks-bud, derfor lader jeg alle involveret få muligheden for at byde, før jeg lukker. Præcist som ved en rigtig auktion.
|
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Håber da for dig bud kommer op i et bedre niveau alla 10k+.
Selvom den ikke har Atmos og DTS:X, så er det nok stadigvæk den bedste receiver på markedet! :D Hvis ikke jeg allerede havde en mrx710, så vil jeg ikke tøve 1 sekund med at købe din! :D
|
|
![]() |
|
Grymok >>> jeg er helt enig, som skrevet før, er det bedre at få den solgt, end at brænde inde med den. Den bliver jo ikke mere værd med tiden.
Redigeret af dr gonzo - 16-Januar-2016 kl. 11:10 |
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
Hvor i landet står den?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |