|
Solgt: Anthem MRX 710 SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brøndby Strand - men jeg sender gerne.
|
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
Vil gerne se dens fysiske stand mv, hvis jeg køber, så I så fald kigger jeg forbi og henter selv. Byder 7000
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Det skal du være velkommen til. Som jeg skriver er den i perfekt stand, den ser ud som ny.
|
|
![]() |
|
Jeg har et bud på 8.500,-
|
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
Ok, vend tilbage hvis han/hun falder fra. Jeg er klar til at hente med dags varsel
|
|
![]() |
|
Det er den nuværende køber også, det er mig der holder salget tilbage, endtil min AVM 60 lander. Jeg kan ikke undvære lyd i min bio, og slet ikke her op til Oscar, hvor jeg skal nå at se alle årets nominerede ;-)
|
|
![]() |
|
;-)
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Hvad måtte du slippe for AVM-60 og hvor har du købt? undskyld offtopic.
|
|
![]() |
|
Vejledende pris på den er 32.995,- hvad jeg betaler vedkommer kun forhandleren og mig. Jeg har bestilt den hos KT Radio.
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Det er ganske fint for mig
![]() Tak Gonzo. |
|
![]() |
|
Jeg lukker for ydeligere bud fredag d. 29/1. Højeste bud er pt. 8.500,-
|
|
![]() |
|
Så er det ved at være sidste chance for at byde... Højeste bud er forsat 8.500,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |