|
Solgt: Apple Remote MC377Z/A |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3846 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 19:21 |
Jeg har et par Apple remotes liggende som jeg aldrig har fået brugt. Den første købte jeg selv da jeg købte min første Mac Mini. Den anden fulgte med da jeg opgraderede til en nyere Mac Mini.
Det er den nye alu model : http://www.techhaus.dk/MP3-Player-Apple-Remote-Fernbe-APPLE/cat-p/c/p2746241.html Kr. 100,- pr stk.
Redigeret af kim.t - 18-November-2013 kl. 20:29 |
|
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3846 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ferro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 3 |
Har du det stadig?
|
|
![]() |
|
ja
|
|
![]() |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
Hvor i landet?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() |
|
Netop : Silkeborg
<-------
Redigeret af kim.t - 18-November-2013 kl. 12:15 |
|
![]() |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
Sorry - jeg besøgte forumet fra en iPhone, der står informationen der ikke...
Men tak for info anyhow. Redigeret af davorgekko - 18-November-2013 kl. 14:14 |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Hvad siger du til 100 kr. incl. forsendelse. Jesper |
|
![]() |
|
1 stk solgt til Packer.
Jeg har stadig 1 til salg |
|
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5314 |
Hvis den kan erhverves for 100,- incl. billigste forsendelse er jeg køber. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Så er de solgt
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |