|
Solgt: Apple TV3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2014 kl. 12:23 |
Sælges da den ikke benyttes længere. I fin stand uden ridser eller andet. I original indpakning med alt tilbehør (strøm kabel og manualer). Den er knap 2 år gammel. Det har dog ikke været muligt at finde kvittering..
Solgt
Redigeret af Prospect - 25-August-2014 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorhenne?
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
3650
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
400kr inkl porto??
|
|
![]() |
|
Tak for buddet. Jeg har dog en der kommer og afhenter i aften. Skulle han hoppe fra kan du få den til 400 ekskl. porto.
|
|
![]() |
|
Du købte desuden en router af mig for ikke så lang tid siden så du ved præcis hvor jeg bor :)
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Hehe... Ja sorry. Det gik op for mig da du skrev 3650 ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |