recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Argon Stream 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Argon Stream 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wacky Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2017
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wacky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Argon Stream 2
    Sendt: 11-Januar-2017 kl. 20:07
Da jeg er ved at sælge ud af mit gamle anlæg, har jeg også valgt at sætte denne lille lækre boks fra Argon til salg.

Boksen er en nem opgradering til ens nuværende anlæg der muligvis ingen eller begrænset streaming har.

Den indeholder features som: Spotify connect, internet radio og streaming fra Mobil/tablet via en smart APP kaldet UNDOK, samt den har mulighed for streaming fra PC/Netværk.

Læs mere om den på følgende links: 

Den er købt som Demovare i Hi-Fi klubben d. 30. Januar 2016, så der er stadig garanti. Kvittering haves. Der medfølger fjernbetjening og strømkabel.

Pris idé: 600 kr. (Bud er velkomne)

Kan afhentes i Høje Tåstrup.

Redigeret af Wacky - 12-Januar-2017 kl. 17:09
Til top
Wacky Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2017
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wacky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2017 kl. 17:08
Solgt via DBA d.d.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu