|
SOLGT: Asus bærbar, A55VD-SX092H |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2013 kl. 16:03 |
Hej Jeg ønsker at sælge en Asus Windows 8-bærbar, model: A55VD-SX092H. Den er opdateret til Windows 10. Billeder kan tilsendes. Detaljer: http://my.asus.com/Notebooks/Versatile_Performance/A55VD/ Kosmetisk og funktionsmæssigt perfekt. Inklusiv kvittering (fra Fona, Hjørring (15-01-2013)), lader, kasse samt alt originalt tilbehør plus desuden tilhørende indpakning. Befinder sig i Hjørring (9800) Specifikationer: Intel® Core™ i5 3210M Processor Operating System Windows 8 (nu Windows 10) Chipset Intel® Chief River Chipset HM76 Memory DDR3 1600 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM socket for expansion up to 8 GB SDRAM - her 6 GB. Display 15.6" 16:9 HD (1366x768) LED Backlight Graphic NVIDIA® GeForce® 610M with 2GB DDR3 VRAM Storage 2.5" SATA 500GB 5400/7200 Super-Multi DVD Card Reader 2 -in-1 card reader ( SD/ MMC) Camera 0.3 Mega Pixel Fixed web camera Networking Integrated 802.11 b/g/n Built-in Bluetooth™ V3.0 10/100/1000 Base T Interface 1 x Microphone-in jack 1 x Headphone-out jack 1 x VGA port/Mini D-sub 15-pin for external monitor 2 x USB 3.0 port(s) 1 x USB 2.0 port(s) 1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert 1 x HDMI Audio Built-in Speakers And Microphone Altec Lansing® Speakers Battery 6Cells 4700 mAh 50 Whrs Power Adapter Output : 19 V DC, 4.74 A, 65 W ((Dual Core)) , 90 W ((Quad Core)) Input : 100 -240 V AC, 50/60 Hz universal Dimensions 25.1 x 37.8 x 2.55 ~3.19 cm (WxDxH) Weight 2.52 kg (with 6 cell battery) Security Kensington lock Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge. Hvad er et realistisk bud? Jeg har selv forestillet mig HBO: 1.200 kr. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 31-Januar-2016 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder da gerne 3000.- Onsdag hvis du kan komme til Ålborg med den ved 11 Tiden
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hej
Jeg har desværre ikke mulighed for at komme til Aalborg. Er du stadig interesseret? Den er som ny, og kan eventuelt sendes. Billeder kan tilsendes, hvis du giver mig en mailadresse over PM. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 29-April-2013 kl. 16:49 |
|
![]() |
|
Hej
Annonce opdateret. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Finder lige ud af om jeg magter at tag turen der op.... finde skal i forvej køre godt 400km
og kan da lige kaste ca 100km over i.
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Hej
Okay. Jeg skal lige have renset computeren for personlige filer inden også. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Jeg må indrømme, at jeg synes, at den er mere værd end 3k. Jeg har tænkt lidt over HBO. - det skal være over 3600 kr. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 29-April-2013 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
Bare i orden, jeg hopper bare fra så. Det var det jeg havde planlagt at bruge på en maskinen.
Og har sådan set kikket på en anden Asus fra Komplet i samme prisklasse, dog knap så sjov, men fin nok. |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Hej
Up we go ![]() Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Annonce opdateret. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Reserveret/solgt. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Jeg har haft mange overvejelser, om jeg skulle stoppet salget af denne bærbare Asus computer. Sagen er den, at jeg er skiftet fra min Asus bærbar, som jeg har reserveret til en køber, til en Mac Mini tilsluttet min fladskærm. Jeg er glad for Mini'en, men jeg er efterhånden også ved, at få øjnene op for dens begrænsninger. Jeg har ikke haft en Mac-computer før. Jeg ved godt, at Mini'en er stationær og Asus'en bærbar, men jeg har dog kun brugt den bærbare som netop stationær. Jeg oplever lidt med Mini'en, det er i hvert fald min brugeroplevelse, at den egner sig bedst til surf og mail, men jeg er lidt begrænset i det øvrige. Officepakken, som jeg bruger en del, privat dog kun, skal jeg ud at købe igen. Igen det vidste jeg godt, men jeg synes, at det virker lidt bøvlet inde på Microsofts hjemmeside. Mini'en har jo ikke optisk drev, så jeg er lidt begrænset til download af produktnøgle. Derudover er der også andre begrænsninger. Jeg anvender meget Skydrive på min nuværende Asus, og Skydrive to Mac fungerer ikke så godt til denne, synes jeg. Som du nok kan se, er jeg meget i tvivl om, hvad der er rigtigt for mig. Jeg beholder formentlig Mini'en, da jeg faktisk er glad for den, men dennes begrænsninger betyder, at jeg nok får brug for en Windows PC i husstanden fremover, da jeg bor alene. Lige nu har jeg jo Asus computeren, og jeg er i princippet glad for dens performance. Undskyld, det lille rod. Salget er hermed stoppet. Redigeret af Ravnholdt - 25-Maj-2013 kl. 19:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |