|
SOLGT: AT-lærred veltex ramme (2.39:1,310cm bredt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2017 kl. 11:40 |
Jeg sælger mit akustiske transparente lærred. Formatet er 2.39:1. Billedestørrelse: 310x129cm Total størrelse inkl. rammer: 328x147cm Rammerne er beklædt med Veltex. Der er materialer for 5000kr i træskolængder uden arbejdstid. Det er fra december. Dugens påvirkning af lyden: ![]() ![]() ![]() Skal sælge det pga. flytning hvor jeg får brug for et større lærred. Jeg har ikke tænkt på pris endnu, men skriv hvis det har interesse og så finder vi ud af det. Befinder sig på Østerbro. Redigeret af Jonas_h - 07-Maj-2017 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret!
Hvilken dug har du på? |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4476 |
Ahh ja, vigtig detalje :)
Det er en vævet dug - Sheerweave hedder den. Flere herinde har brugt den. |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Jeg kunne også være interesseret.
Kan det skilles af, og samles igen |
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Og hvilken pris havde du forestillet dig? :)
|
|
![]() |
|
Det vil ikke være nemt at skille ad og samle igen. Men det kan selvfølgelig lade sig gøre hvis man tage alle clips ud og skruer veltex rammen af.
Redigeret af Jonas_h - 01-Maj-2017 kl. 13:03 |
|
![]() |
|
Kan jeg komme forbi og se det?
|
|
![]() |
|
Selvfølgelig. Bioen rives ned 1/5, så det skal være inden dét :) Skriv en PB så vi kan aftale nærmere.
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Op - fås til meget billige penge!
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
det er lige den størrelse jeg skal bruge, men hvad er meget billige penge i din verden
![]() |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |