|
Solgt: Atv2 sælges/byttes |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2013 kl. 10:53 |
|
jeg sælger mit ATV, som er 2. generation (og dermed kan jailbreakes)
Der medfølger original emballage Grunden til salg, er at jeg ønsker at opgradere til version 3. Jeg bytter gerne til ATV3 + 600kr. Hvis det ønskes, kan den leveres jailbreaket med nyeste firecore (bla Plex og Xbmc) installeret mod pristillæg på 250,- (kan eventuelt leveres i hovedstadsområdet mod lille merpris) Kr 1300 Redigeret af Nikodk - 13-Januar-2013 kl. 16:05 |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Solgt til prisen
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Jeg synes, at det er utroligt folk giver så meget for dem. Er der virkelig så stor forskel på, om man kan jailbreake den eller ikke? Hvad kan man mere?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
det er kun fordi man ikke behøver en computer stående tændt, og kan streame film fra en NAS
ligeledes kan den håndtere forskellige formater, altså behøver film ikke blive konverteret til "apple format", men når man nu alligevel selv ripper sine dvd, vælger man jo blot at konvertere til apple format. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Nå, ok. Så har jeg ikke noget at bruge det til. Jeg bruger mine til netflix, og til at føre musik over. Tak for svaret.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
det jeg efterhånden også blot bruger mit til, så kunne jeg jo lige så godt score gevinsten ![]() |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |