recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Atv2 sælges/byttes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Atv2 sælges/byttes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Atv2 sælges/byttes
    Sendt: 13-Januar-2013 kl. 10:53
jeg sælger mit ATV, som er 2. generation (og dermed kan jailbreakes)
Der medfølger original emballage
Grunden til salg, er at jeg ønsker at opgradere til version 3.
Jeg bytter gerne til ATV3 + 600kr.
Hvis det ønskes, kan den leveres jailbreaket med nyeste firecore (bla Plex og Xbmc) installeret mod pristillæg på 250,-
(kan eventuelt leveres i hovedstadsområdet mod lille merpris)

Kr 1300

Redigeret af Nikodk - 13-Januar-2013 kl. 16:05
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 16:04
Solgt til prisen

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 16:15
Jeg synes, at det er utroligt folk giver så meget for dem. Er der virkelig så stor forskel på, om man kan jailbreake den eller ikke? Hvad kan man mere?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 16:18
det er kun fordi man ikke behøver en computer stående tændt, og kan streame film fra en NAS

ligeledes kan den håndtere forskellige formater, altså behøver film ikke blive konverteret til "apple format", men når man nu alligevel selv ripper sine dvd, vælger man jo blot at konvertere til apple format.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 16:21
Nå, ok. Så har jeg ikke noget at bruge det til. Jeg bruger mine til netflix, og til at føre musik over. Tak for svaret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nå, ok. Så har jeg ikke noget at bruge det til. Jeg bruger mine til netflix, og til at føre musik over. Tak for svaret.

det jeg efterhånden også blot bruger mit til, så kunne jeg jo lige så godt score gevinsten

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

det jeg efterhånden også blot bruger mit til, så kunne jeg jo lige så godt score gevinsten

Det kan jeg da godt forstå. Og så få den sidste nye. Det kan jo være, at den også snart bliver brudt.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu