|
SOLGT!!! Audiolab 8000x7 7kanals effektforstærker |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja hvad det angår, er den jo nærmest fabriksny. ;-) Men du siger bare til når du er klar til at handle. Den står bare og venter på dig.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Du kommer ikke forbi Aarhus? :)
|
|
![]() |
|
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
Nej ikke lige forløbigt, desværre. Men den kan da godt leveres på din adresse, for den rigtige pris. Det kræver dog at jeg er sikker på at du køber den ;-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg kan evt. hjælpe med transporten, dør-til-dør, mod et lille vederlag.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Henrik, det skal jeg nok lige huske hvis det skulle blive relevant. :-) Ligger du og pendler frem og tilbage på denne strækning?
- Slet ingen der mangler en fed forstærker?
|
|
![]() |
|
Ny pris!!! denne lækre forstærker kan nu fås for kun 3200kr !!!
|
|
![]() |
|
OP! - Og god weekend til folket :o)
|
|
![]() |
|
king size ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 48 |
HEJ ZNATCH JEG HOPPER FRA.
|
|
![]() |
|
Hvorfor?
|
|
![]() |
|
Hmm, han sprang fra uden grund. Den er altså dermed stadig til salg :-)
Den kan i øvrigt sagtens sendes, for lige omkring 230kr, hvis det er det der afholder folk fra at købe den :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Eller 100,- dør-til-dør...
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
King size bor eksempelvis på Sjælland, der er jeg ikke sikker på din pris gælder Henrik ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |