|
Solgt: Bananstik til højttalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for støtten Kasper.
Jeg syntes naturligvis det samme som dig. Mod nogen ting kæmper man bare forgæves :-( Jeg er desværre ikke hjemme i dag men når jeg vender hjem i morgen tager jeg et par billeder af de stik JEG har og poster her. Meget ærgeligt at jeg skal beskyldes for ripoff på den måde. Jeg håber ikke det er den nye stil herinde. BS
Redigeret af Bschmidt - 23-Januar-2013 kl. 17:39 |
|
![]() |
|
Kiwa1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2008 Sted: Søborg, Danmark Status: Offline Point: 27 |
Hej BS
Hvis du har flere tilbage. vil jeg vil gerne bestille til et 9.2 anlæg - post i bobbelplast. hvis du skriver en pb med navn, regnr. og kontonummer samt pris. Så sender jeg min adresse til dig. Hilsen Kim
|
|
Dali 5,1 sæt: 2x Helicon 800, Helicon C200 MK2, 2x Helicon W200 og Helicon S600
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg har skjult et par indlæg i tråden
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Tak Hother, det var ved at blive lidt rodet.
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |