|
SOLGT: Bang & Olufsen A3 CD-reol |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2012 kl. 20:10 |
De seneste mange år har min CD-reol kun holdt på min gamle samling uden at få nye CD'ere tilføjet og nu har jeg så solgt alt hvad der indeholder et drev til regulær musik CD-afspilning og reolen er blevet forvist til kontoret. Det synes jeg er lidt synd, så hvis nogen vil betale lidt for den, så trænger den til et nyt hjem.
Der er tale om trappe-modellen i hvidpigmenteret ahorn med et lille rundt B&O emblem på den nederste hylde - den fremstår som ny. Den holder på 180 CD'ere (som ikke medfølger...) og befinder sig i Søborg. Den kan ses her: http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=678 Nyprisen var vist omkring 2000 kr da de blev lavet, men hvis nogen vil give 300 kr. for den så vil jeg være tilfreds. Redigeret af Yakken - 03-September-2012 kl. 06:34 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump. Hvis det er prisen der afskrækker, så giv et bud.
|
|
|
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
Surt, at der er så langt til Søborg fra Nordjylland. Den er ellers ret fed :-)
|
|
![]() |
|
Ja, det vil være synd hvis den ikke kunne gøre lidt gavn i et andet hjem.
|
|
|
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Hvor bred er reolen? Synes ikke helt jeg kan få målene i dit link til at passe med hvad jeg husker
![]() |
|
![]() |
|
Reolen er solgt. Jeg fik ikke opdateret tråden. Sorry.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |