|
Solgt: BenQ W7000 Projektor |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
;-) ja det var et godt spørgsmål. Bor i bjæverskov ved køge, sjælland
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
7190 Billund, som det står i det første indlæg. ![]() |
|
::::::::
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Hvad ville forsendelsen koste?
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Genudsendelse fra side 1.
![]() Jeg vil tro det kan gøres for 114 kroner med omdeling, og 98 kroner uden omdeling ved postDanmark, og 160 kroner ved GLS. Ved forsendelse bliver den pakket ind i dobbelt emballage, den original kasse lagt ned i en lidt større papkasse, og jeg regner med at jeg kan tape en ekstra kasse fast oven på, med 3D brillerne. Skulle den komme til at koste lidt mere, så betaler jeg forskellen. |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
kenneth245 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
er den solgt
|
|
![]() |
|
Nej, det er den ikke.
![]() ![]() Redigeret af J.Skovgaard - 22-Juni-2013 kl. 16:35 |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |