|
*SOLGT* Beyerdynamic DT770 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2015 kl. 16:53 |
Sælger mine Beyer Dynamic DT770 hovedhøjttalere.
![]() Beyerdynamic's hovedtelefoner og mikroner benyttes i musikstudier verden over, og til TV-produktion. Høj kvalitet, når det gælder lyd, materier og bærekomfort. DT770 er af den lukkede type, så der kan lyttes forholdsvis uforstyrret, og omgivelser forstyrres ikke af det man lytter til. Store velourpolstrede "kopper", som sidder rundt om øret, og ikke på øret, så man ikke får "varme ører". Der medfølger forgyldt adapter, så de kan benyttes til både små og store jackstick. Der medfølger ligeledes original skumforet skindtaske. De har spillet maks. 50 timer, og ser ud som nye. Kvittering haves. De befinder sig ved Vejle. ![]() Pris: HBO 600,- M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 10-Maj-2015 kl. 01:19 |
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken version(hvor mange Ohm)?
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Er standen som på foto, så byder jeg 600 kr + porto til Amager. Levering kan også bruges
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg kan ikke huske ohm, men skriver det når jeg er hjemme søndag aften.
Claus. Det er ikke min på billedet, men ja, standen er som på billedet. Og levering kan der evt. findes ud af. M.v.h. |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Og så står jeg ved mit bud
![]() |
|
![]() |
|
Ok. Der kommer en anden bruger og lytter på dem, tirsdag aften. Så "auktionen" løber ihvertfald til efter det.
M.v.h. |
|
![]() |
|
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Jeg byder 700,- + porto
|
|
![]() |
|
Claus P. Og andre...
Så er det sidste chance, for at få et sæt velspillende og komfortable hovedhøjttalere - ellers går de til twilligt. M.v.h. |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Jah de kunne være interessante :P
Men har "desværre et par dt 990 premium pt. Har dog tænkt på om man skulle prøve sådan et par dt770 :D
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Henrik, du fik aldrig skrevet hvor mange ohm de er?
![]() |
|
![]() |
|
Det er rigtigt. Det er 32 ohms udgaven. Så de kan også benyttes med transportable enheder - mobiler, MP3-afspillere o.s.v. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 08-Maj-2015 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Dumt spørgsmål. Er det denne model?
http://www.beyerdynamic.de/shop/hah/headphones-and-headsets/studio-and-stage/studio-headphones/dt-770-pro-32-ohm.html |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |