|
*SOLGT* Beyerdynamic DT770 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej.
Min er HiFi-udgaven, hvor Pro-udgaverne er tiltænkt studiobrug. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 08-Maj-2015 kl. 19:14 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Hmm... Synes ikke jeg kan finde dem på Beyerdynamics hjemmeside (længere?). Ser ellers spændende ud.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nej, de er udgået.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Da Klaus P ikke er vendt tilbage, og der åbenbart ikke er yderligere interesse, så sluttes budrunden i morgen, kl. 20.00.
Hvis der ikke er flere bud, vil de da gå til twilight. M.v.h. |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Jeg følger skam med på sidelinjen, men mente ikke det var nødvendigt at bidrage med mere når jeg er blevet overbudt.
|
|
![]() |
|
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
SOLGT!
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |