recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - Bærbar Dell Latitude E7240
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - Bærbar Dell Latitude E7240

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT - Bærbar Dell Latitude E7240
    Sendt: 13-November-2016 kl. 21:25
Dell Latitude E7240, 120GB ssd, usb 3.0, 8 GB ram, Perfekt

Lækker professionel kompakt bærbar fra Dells high-end serie. En bærbar i en kvalitet, som er væsentlig bedre end hvad man normalt finder i varehusene. Prøv at google den.

Kun 2cm tyk og vejer 1,3kg, så let at have med i tasken.

Den er med intel i5-4310U , 8gb ddr3 ram, 120GB ssd

Yderligere specs : wifi, gigabit lan, 3 stk. USB 3, HDMI, mini DisplayPort, 1 Docking Station Port, Audio, sd card reader, brightness sensor

Der medfølger lader. Er med windows 10 Pro.

Seriøse bud over 2000,- modtages

Redigeret af 2-masH - 15-November-2016 kl. 13:04
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 07:56
Hvordan med batteritid? Er der købskvittering? Hvis batteri er ok og kvittering forefindes, åbner jeg gerne ballet med 2000 afhentet i Aalborg :-)

Mvh Peter
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 09:39
Hej Peter

Tak for buddet. Batteriet er som det skal være og holder fint tid. Kvittering har jeg desværre ikke, men der er ikke noget at være nervøs for, og jeg laver gerne en kvittering til dig.

Hilsen Thomas
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 09:55
Lyder ok. 2000 budt :-)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 09:56
Tak Peter, bud noteret Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 13:53
Peter , hvis du har lyst til at hente den snarest, er den din. Gider egentlig ikke vente på flere bud, så du kan få den. Send sms/ring evt. på 61679815. Jeg bor i Aalborg.

Hilsen
Thomas

Redigeret af 2-masH - 14-November-2016 kl. 13:54
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 14:43
reserveret til Peter
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2016 kl. 23:02
solgt
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu