|
Solgt: Cisco EA4500 Dual Band Gigabit router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Svelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2013 kl. 13:11 |
Da jeg har skiftet internetudbyder og har valgt at bruge den medfølgende router, har jeg nu min Cisco, Linksys EA4500 router i overskud. Den er købt i november 2012, men jeg beholder selv kvitteringen, da jeg har andre og dyrere ting på den.
Den er naturligvis i 100 % samme stand som da jeg købte den, og der medfølger selvfølgelig original emballage.
Sælges til højeste bud over 500 eskl. fragt.
Den befinder sig i Holstebro.
Produktet kan ses her:
Redigeret af Svelle - 10-September-2013 kl. 21:38 |
|
![]() |
|
Svelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OP :-)
Der burde være interesserede købere til en topmodel fra Cisco/Linksys, ikke? :-)
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
400 kr inkl fragt
|
|
![]() |
|
Bud set, men nej tak.
|
|
![]() |
|
Op igen :-)
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Du kan vel sende en kopi af kvitteringen med til køber?
|
|
![]() |
|
Jeg kan tilbyde - såfremt noget skulle ske - at sende den ind i mit navn. Det må være lige så godt
;-)
|
|
![]() |
|
SonnyToft ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2011 Status: Offline Point: 4 |
500 incl fragt.
Mvh Sonny |
|
Sony KDL-52W5500
Marantz SR6006 Marantz MM7025 B&W 683 B&W HTM61 Harbo SUB10 Harbo SAT10 Benq W6000 117" Sony PS3 Slim HP Slim HTPC Logitech Novo Mini Logitech Harmony One |
|
![]() |
|
Hmmm....den tænker jeg lidt over. Afventer svar fra en på dba...
|
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
Router Solgt?
|
|
![]() |
|
Har netop fået sms fra en, som skriver at han har overført pengene. Hvis de ikke er synlige for mig på tirsdag er den ikke solgt, og så skal jeg nok give lyd...
|
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
Deal:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |