|
Solgt: Core I3 + intel motherboard |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2013 kl. 14:01 |
Sælges: Core i3 I3-540 med køler http://ark.intel.com/products/46473/Intel-Core-i3-540-Processor-4M-Cache-3_06-GHz Intel dh55hc motherboard: http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-dh55hc.html Bud starter ved 100 kr. Aktion slutter senest søndag 12:00. Men hvis der kommer et godt bud inden da, kan aktionen lukkes før tid. Kan afhentes I århus eller kan sendes, køber betaler porto. Jeg forbeholder mig retten til alt :) Redigeret af Elmstrom - 04-Juli-2013 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så byder jeg de kr. 100,- |
|
![]() |
|
felix29 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
400.-
|
|
Samsung PS50C685
Pioneer VSX-421-K PS3 (harmony adapter) WD TV Live Scandyna MICROPOD+SUB (MP SE som center) Logitech Harmony 555 (til at styre det hele) Pris billigt setup. |
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
felix kan du afhente? for du er ret tæt på en god pris :)
|
|
![]() |
|
felix29 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
Jeg betaler gladeligt 70.- i pakkeforsendelse hvis du sørger for at det er ordentligt pakket ind. Jeg kan ikke kører til Aarhus og hjem igen for de 70.- så dem betalter jeg gerne. 500.- inkl. forsendelse. |
|
Samsung PS50C685
Pioneer VSX-421-K PS3 (harmony adapter) WD TV Live Scandyna MICROPOD+SUB (MP SE som center) Logitech Harmony 555 (til at styre det hele) Pris billigt setup. |
|
![]() |
|
Det er en aftale, jeg skriver en PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |