|
SOLGT - Dali Concept 5.1 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2013 kl. 01:33 |
Tråden er nu ændret til en salgstråd.
De er købt 16/9-10, altså for 2½ år siden.
kvittering forefindes. Utroligt velholdt, ingen dyr, børn, rygning, ridser, mærker eller huller i frontstof, enhederne er aldrig berørt, og hverken højtalere eller sub har stået i eller lige ved en "gangpassage", så der er heller aldrig sparket eller skubbet til dem. Systemet består af:
2 stk Dali Concept 6
2 stk Dali Concept 1
1 stk Dali Concept Center
1 stk Dali Concept Sub
Alle højtalerne er i sort finish.
Det hele befinder sig i Hvidovre, hvor det er muligt at afhente dem. Der medfølger manualer, beslag, fødder osv. Til alle højtalerne.
Desuden medfølger 2 stk Vogel VLB 500(monteret på Concept 1)
HBO: 4000
Slå-til: 5000 Redigeret af KeeZor - 18-April-2013 kl. 20:46 |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ca. Halv pris.... Start måske en anelse højere og vær beredt på afslag...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Hvad er prisen på grisen?
Overvejer om konen skal se på noget nyt, oss selv om hun ikke ligger mærke til det :-) |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Ok, det er også noget i det område jeg umiddelbart har tænkt, tak for input ![]() |
|
![]() |
|
Haha, ja er det ikke også din erfaring, at konen altid bliver gladest for en fødselsdagsgave som ikke er på ønskesedlen, men kræver originalitet fra mandens side ![]() Jeg lader den lige køre et øjeblik, og ser hvad der ellers kommer af vurderinger, men hvis du allerede nu har en ide om hvad du vil give, så er du velkommen til at sende et bud i en pm. |
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Har ingen ide endnu, men jeg vil da lige overveje.
Hvor i verden? |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Det befinder sig i hvidovre
|
|
![]() |
|
Ok, lidt langt, jeg er i det midtjyske...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
# 0.
Jeg kunne godt være interesseret, men jeg vil meget gerne høre en vurdering først :) Jeg er fra Valby - så der er ikke langt.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hvis alt er som det skal være vil jeg tro en forsigtig vudering ligger omkring 5-6500, afhænger meget af stand. Men hvis den er som du lige beskriver er vi nok nærmere 6k
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Fjongejohn>> du er velkommen til at komme med et bud her eller i en om når du har et klar
Benjamin >> tak for input |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
# KeeZor:
Hvis prisen er 5-6.500 kr er det over mit budget, desværre :) Held og lykke med salg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |