|
SOLGT - Dali Concept 5.1 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Martin Pedersen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: 7160, Denmark Status: Offline Point: 266 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Umiddelbart ville jeg sige:
Concept 6: 1800 kr. Concept 1: 800 kr. Concept CT: 700kr. Concept Sub: 2000kr. Så omkring 5.000 kr. for det hele Har selv ejet og solgt 2 komplete Concept 5.1 systemer i løsdele, så det er umiddelbart hvad jeg fik med lidt tålmodighed.
|
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Bare send det bud på pm som du synes du har budget til, om som du mener er realistisk.
Så længe jeg ikke har sat en "hbo" så tager jeg altså både mod bud(på pm) og vurderinger.
En enkelt vurdering sætter jo ikke i sig selv min prisopfattelse, men flere enslydende vurderinger, vil selvfølgelig have en indflydelse
![]() |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Har nu fundet kvitteringen, og den præcise dato for købet er 16/9-2010, så de er altså lige over 2½ år gamle
|
|
![]() |
|
Tak for vurderingen, det lyder til at omkring 5000 ikke er helt urealistisk for sådan et sæt i god stand ![]() |
|
![]() |
|
Tråden er nu ændret til salgstråd, tak til alle jer som kom med vurderinger
![]() |
|
![]() |
|
Der er budt 4700 afhentet
|
|
![]() |
|
Ingen interesserede her på recordere?
![]() |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |