|
Solgt: DALI IKON 6MKII |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AKLauridsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2015 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2015 kl. 12:48 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sælger mine 2 stk. anmelderroste Dali Ikon 6MKII højtalere, da jeg flytter sammen med kæresten og skal have noget mindre udstyr med mere WAF.
Jeg købte dem fra ny i Hifiklubben, midt 2012 - kvittering samt medfølgende manual, spikes og dutter haves. De står begge som nye - de er hysterisk velholdte - og har ingen brugsmærker. De kan afhentes i Aalborg for 6000,- IKON 6 MK2 Specifications:
![]() ![]() Redigeret af AKLauridsen - 08-April-2015 kl. 14:43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Farve?
Kan ikke se om der er højglans sort eller ej. Går ud fra det er den farve som du viser på billederne fra nettet. Redigeret af Steve Jones - 30-Marts-2015 kl. 13:12 |
![]() |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Der står vist Black Ash Vinyl i annoncen
![]() |
![]() |
AKLauridsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2015 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 4 |
Korrekt, det er IKKE sort højglans modellen. Det er denne model:
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |