|
SOLGT: Denon AH-D600 Høretelefoner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thespecial1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2015 kl. 23:29 |
Hej,
Jeg har et par Denon AH-D600, som jeg gerne vil bytte/sælge. Det jeg umiddelbart søger er B&W P7 eller P5, hvor jeg gerne smider en skilling oveni. Ellers må i meget gerne komme med andre bud. Mine D600 er i tip top stand og der medfølger etui/pose og to kabler hvoraf det ene belagt i "stof" Info/specs: http://www.pocket-lint.com/review/73082-denon-ah-600-headphones-review Ellers byd løs (Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge, såfremt ingen tilfredsstillende bud kommer) Redigeret af Thespecial1 - 07-Juni-2015 kl. 19:46 |
|
![]() |
|
Thespecial1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weekend bump. Priside: 1200,-
|
|
![]() |
|
Ny pris, 1000,-
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvor i Danmark?
Byder 500 kr. |
|
![]() |
|
Hej Jever, Aalborg.
500,- bliver de ikke solgt til. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Så er vi da i gang med prisen... :)
De røg ud af døren hos Hifiklubben til lige under 1500kr til sidst, ved godt at de har været ret pebret i starten. |
|
![]() |
|
Det er korrekt :) Nu var jeg dog ude og betale væsentlig mere for dem. Men sådan er det jo.
Jeg har vurderet prisen ud fra hvad du kan købe nye til nu. Har tjekket henholdsvis Amazon.co.uk samt amazon.de. Her koster de henholdsvis 300pund og 525 euro. Virker selvfølgelig ret højt sat. Jeg kan gå med til 900,- inkl porto, såfremt du ikke bor i nærheden :) |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Byder 800 inkl. porto.
Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Hej Jacob,
Bud er modtaget. Lader den lige løbe til kl 17.00. Ellers er hovedtelefonerne dine og jeg vil få dem sendt i morgen. |
|
![]() |
|
@Jamic,
PB sendt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |