|
SOLGT: Denon AVR-2313 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2014 kl. 12:44 |
Denon AVR-2313
2 år Sælges med fjbtj og Audessey mikrofon. HBO 1.000,- Befinder sig i Kolding Billede af bagsiden Redigeret af ElCapitano - 21-November-2014 kl. 14:24 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen chance for du kommer til Sjælland?
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Jeg har muligvis en bekendt der kører til København i løbet af næste uge.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ellers kører jeg næste fredag eller lørdag.
Hvis jeg da ikke selv vælger at byde på den. ![]() Har den ARC? M.v.h. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Pm sendt
|
|
![]() |
|
ARC på begge HDMI udgange
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
1000,- budt
|
|
![]() |
|
Tidligt tirsdag morgen kan den sættes af mellem Kolding og Herlev :-)
|
|
![]() |
|
Jamen jeg står gerne ved en afkørsel ved Slagelse der:-).
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
hvor længe vil du køre auktionen?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hov!? Har du ikke lige købt en Yamaha receiver? ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Auktionen kører til Kl 12:00 i morgen, eller "Køb Nu" 1.500,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |