recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Denon AVR-2808
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Denon AVR-2808

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Denon AVR-2808
    Sendt: 22-Juli-2012 kl. 18:52
I forbindelsen med noget bytning af hifi udstyr, har jeg fået denne Denon AVR-2808 i sølv.
Den er i absolut i flot stand og 100% i orden.
Jeg har selvfølgelige prøvet den og dens lydkvalitet er fuld på højde med de modeller der kan købes i dag. Jeg ved ikke præcis hvor gl. den er, men ca. 4-5 år. ny prisen var dengang 8995,- så det er en af Denon's store modeller.

Den har selvfølgelige HDMI ind og udgange og kan dekode alle HD lyd formater. Den understøtter ikke 3D direkte, men en løs HDMI splitter kan løse problemet, de kan typisk købes fra ca. 300,- og op.

Pris HBO 2500,-
Læs om den her:
http://denon.co.uk/uk/product/pages/Product-Detail.aspx?CatId=HomeTheatre&SubId=AVReceivers&ProductId=AVR2808

Kan ses og afhentes i Vallensbæk strand

Redigeret af kskruger - 30-Juli-2012 kl. 17:38
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 20:30
Solgt  Smile 

Redigeret af kskruger - 30-Juli-2012 kl. 17:38
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu