|
Solgt: Denon AVR-2808 |
Besvar |
Forfatter | |
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 18:52 |
I forbindelsen med noget bytning af hifi udstyr, har jeg fået denne Denon AVR-2808 i sølv.
Den er i absolut i flot stand og 100% i orden. Jeg har selvfølgelige prøvet den og dens lydkvalitet er fuld på højde med de modeller der kan købes i dag. Jeg ved ikke præcis hvor gl. den er, men ca. 4-5 år. ny prisen var dengang 8995,- så det er en af Denon's store modeller. Den har selvfølgelige HDMI ind og udgange og kan dekode alle HD lyd formater. Den understøtter ikke 3D direkte, men en løs HDMI splitter kan løse problemet, de kan typisk købes fra ca. 300,- og op. Pris HBO 2500,- Læs om den her: http://denon.co.uk/uk/product/pages/Product-Detail.aspx?CatId=HomeTheatre&SubId=AVReceivers&ProductId=AVR2808 Kan ses og afhentes i Vallensbæk strand Redigeret af kskruger - 30-Juli-2012 kl. 17:38 |
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Solgt
Redigeret af kskruger - 30-Juli-2012 kl. 17:38 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |