|
SOLGT: Denon AVR-2809 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er rigtigt, det har jeg gjort. Vidste ikke det var dårlig stil og/eller no-go.
Hvad er kotume?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hvis du har tænkt dig at overholde de bud du har givet (på begge, hvis du "vinder") er der vel ikke noget galt i det. Har du derimod tænkt at du kunne vælge hvis du "vandt" begge. Så giver jeg Rene ret. Jeg/vi ved bare ikke hvor mange recievere du har brug for så om det er dårlig stil at dømme på forhånd er vel et lige så godt spørgsmål. Sorry hessi for OT. Det gav en gratis "opper"
BS
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Det er sgu helt ok.
![]() Hvis Lars_M vælger Marantz'en frem for Denon'en er det ok. Jeg vil selvfølgelig ærge mig, men i min verden har man først bundet sig når budrunden er slut og man stadig gerne vil købe.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
I min verden gælder et bud. Hvad nu hvis jeg have lyst til at byde?(det har jeg faktisk overvejet) Skal jeg så byde over eller under 1800,- Hvis Lars springer fra er højste bud 1500,- Synes ikke det er seriøst. Så der kommer ikke noget bud fra mig.
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Nu er et bud på diverse fora normalt ikke 100% bindende - men det kan være det er anderledes herinde - og jeg ikke har forstået dette - i så fald undskyld.
@Mufti, der er vel ingen grund til at føle sig snydt. Jeg har lagt et bud under hbo, på en stille salgstråd. Hessi er fri til at sige nej tak til mit bud når som helst.. og omvendt kan jeg springe fra af den ene eller anden grund. Og hvis jeg springer fra, så står du bare bedre ift. at forhandle en god pris. Uanset, for at holde - næsten- alle glade, så har jeg sprunget fra på Marantz'en. Om ikke andet - så giver det en gratis op'er.. |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() Redigeret af Scubaghost - 13-Marts-2013 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Hørt.
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Alle har selvfølgelig lov til at have deres mening. Men nu vil jeg venligst bede jer holde OT ud af tråden, selvom det giver gratis opper.
![]() Førende bud er på 1800 kr. fra Lars_M. Jeg har nu anskaffet pakkefyld så der skal intet betales hvis den skal sendes. ![]() EDIT: 2100 kr. er køb nu prisen, uanset om den skal sendes eller bliver afhentet. Alle fragtomkostninger står jeg for. Dette er også sat ind på trådens start og dba.dk
Redigeret af Hessi - 13-Marts-2013 kl. 15:51 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
1900, Aalborg
|
|
![]() |
|
stefthom - noteret.
![]() Redigeret af Hessi - 14-Marts-2013 kl. 00:00 |
|
![]() |
|
Så er det sidste dag og der er kun et par timer at byde i, så kom glad.
![]() Husk der bliver tilføjet 30 minutter for hvert bud der afgives senere end 30 minutter før lukketid. Dvs. bliver der budt kl. 13:45 lukker tråden kl. 14:15, med mindre der kommer et bud kl. 14:14 for så lukker tråden kl. 14:44 osv.
|
|
![]() |
|
Budrunden er slut og stefthom har højeste bud. Så hvis han melder tilbage på PM at han stadig er interesseret bliver den selvfølgelig solgt til ham.
![]() EDIT: Beklager den sene opdatering. Er stadig på arbejde. ![]() Redigeret af Hessi - 14-Marts-2013 kl. 17:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |