|
SOLGT - Denon monoblokke |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
2-mas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2015 kl. 23:24 |
2 stk. Denon POA-4400A effektblokke. Hver blok er på 160 watt (8 ohm). Meget vellydende, pæn stand og iorden.
Fast pris 2500,- ![]() Redigeret af 2-mas - 23-Juli-2015 kl. 02:07 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Alder? Er du 1. og eneste ejer? |
|
![]() |
|
2-mas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 90 |
Har haft dem i ca. 15 år, så jeg er nok 2.ejer - kender desværre ikke den nøjagtige alder, men ved at de er iorden
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
I de 15 år du har haft dem, har du fået udskiftede lytter i dem, de små som de store?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
De har altid virket 100%, så derfor er der ikke blevet skiftet noget ;-)
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jo, men en ting er at de kan spille. Men hvordan de spiller, efter 20-25 år så er de små kondensator altså tørret ud, måske enda de store også har mistede noget. Jeg vil lige overveje om de kan svare sig.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
Det kan du ikke konkludere så generelt, Potter.
Jeg har en 35 år gammel forstærker der stadig både måler og lyder som den skal. Jeg har også et sæt ens effektblokke, købt samtidigt, der er ca. 25 år gamle, hvor den ene har det fint mens den anden har tabt pusten og lyder lidt kedeligt. For et års tid siden holde "AnalogBo" foredrag for vintagehifi.dk til et træf om sine erfaringer som reperatør gennem masser af år, han var ikke specielt imponeret af den moderne trend om at kondensatorer og lytter er noget der skal skiftes "bare fordi" - i stedet var han fortaler for at undersøge tingene først og nøjes med at udskifte det der er nødvendigt. Jeg har ingen anelse om 2-mas' POA'ere er i topform eller ej og det skal naturligvis også være helt op til dig om tør byde ind på dem, men du kan ikke konkludere at kondensatorer er tørre efter 20-25 år, det afhænger af et hav af omstændigheder - i mit tilfælde med 2 ens effekttrin, købt samtidigt, gætter jeg på at den "tørre" må være den der stod øverst, jeg havde dem stablet, og måske har den ekstra varme fra den nederste gjort udslaget?
|
|
![]() |
|
Tak for den udmærkede information Strandvasker
![]() |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Hvorhenne i landet?
|
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
Skyder på Aalborg (står i hans profil til venstre) ![]() |
|
"Hellere styr på lortet end lort på styret"
|
|
![]() |
|
Lige præcis Aalborg
![]() |
|
![]() |
|
2300,- hvis der handles i weekenden....billigere kan de næppe findes !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |