|
SOLGT: Digital tuner HDhomerum sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tejdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2016 Sted: Nybøl Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2016 kl. 08:26 |
Hej tv og hifi nørder.
Jeg sælger min HDhomerun en digital tuner, der tager ens tv signal og laver to digitale tunere. Som igen kan anvendes til ens multimedie pc eller DVBviewer. Sælges pga. mit behov har ændret sig. Udstyret er købt den 1. maj 2013 ved MM-Vision for 1299kr. Kvittering haves! Model: HDHR3-EU Device ID: 1220D29B Firmware: 20150406 Den har 2 digital tunere. Billeder af ældre dato og lidt mere info omkring: https://www.proshop.dk/TVradio-tuner/Silicon-Dust-HDHomeRun-Network-Recorder/2413037 Pris ide er 400kr. men byd løs. Jeg lader tråden kører til søndag den 18/12 kl. 20 Og sender mandag. Så er det en chance for en kommer til og nørde lidt i julen. Højeste bud daemon666 - 375kr. + porto Redigeret af tejdk - 21-December-2016 kl. 07:26 |
|
Venlig hilsen
Tommy |
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
300,- + porto vil jeg godt give
|
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
350 - + porto
|
|
![]() |
|
tejdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2016 Sted: Nybøl Status: Offline Point: 4 |
Dit bud er registreret. Og lader den lige køre til i morgen kl. 20. Udstyret er kun slået op her på forum. |
|
Venlig hilsen
Tommy |
|
![]() |
|
daemon666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2008 Status: Offline Point: 2 |
375,- pp
|
|
![]() |
|
Hej Daemon666
Du vandt bud runden. Sender du en pb. Så jeg kan sende dig boksen. Hilsen Tommy |
|
Venlig hilsen
Tommy |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |