|
SOLGT: D-LINK PowerLine |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2013 kl. 23:25 |
2 stk. DHP-P500AV Power Line Adaptere sælges (Solgt til 225 PP)
Auktion afsluttes onsdag kl. 20:00 Efter flytning af husets alter har jeg disse to til overs. Kan bruges som sæt eller som ekstra adapter(e) til en eksisterende D-Link setup. Alder - maks 6. mdr. Kvittering haves - skal bare findes blandt alle mine mails :) Kan streame full HD (1080P) uden problemer (dog skal man tage hensyn til afstand, faser, el-installations alder/kvalitet) Er også til salg på hwt.dk og DBA.. Link til gadgets: http://www.edbpriser.dk/homeplug-powerline/d-link-powerline-av-500-passthrough-adapter-dhp-p500av-id-5516928.aspx ![]() Kan afhentes i 2300 Kbh S eller sendes med GLS/Post DK. Redigeret af teleplus - 05-Juni-2013 kl. 20:38 |
|
![]() |
|
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdateret....Ny pris........
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Hvor befinder det sig? Vil gerne byde dig 100 kr for sættet, hvis det er.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Noteret (dog vil jeg foretrække en lidt højere pris) Lokalitet er allerede angivet lige under billedet (2300) |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Hvordan er det de fungerer sådan nogle? Jeg bor i et 2 etagers hus, og mit modem står på 1. Sal. Så jeg kan vel ikke plugge en i oppe på 1 og en nede i stuen vel?
|
|
![]() |
|
Det er lige præcis det de er bygget for. De bruger husets el-installationer til at overføre data (indenfor samme el-tavle ![]() De er ren Plug & Play - ingen installation eller konfiguration - de finder selv hinanden og etablerer forbindelsen. Redigeret af teleplus - 04-Juni-2013 kl. 14:43 |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Ah cool. Jeg har ikke en skid forstand på det med de elektriske installationer i et hus, så jeg blev bare bekymret over dette fra EDBPriser: The adapter plugs directly into a power outlet (power outlets and electrical wiring must all be part of the same electrical system, at least one additional PowerLine AV 500 Adapter is required to create a network)
Så et hus kører på samme system, uanset etage?
|
|
![]() |
|
JA - med forudsætning der er tale om en el-tavle. Jeg har selv kørt fra 1. til 2. sal uden problemer. I den ene ende forbinder du den ene adapter til modem/switch - i den anden end den anden adapter med PC/Streamer/Dock - nemmere bliver det ikke.... ![]() Redigeret af teleplus - 04-Juni-2013 kl. 15:09 |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
150KR AFHENTET EFTER KL 16 IDAG!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
200 plus porto
|
|
![]() |
|
Noteret, dog ikke accepteret ![]() |
|
![]() |
|
Noteret..... Opdateret med auktions info.... Redigeret af teleplus - 04-Juni-2013 kl. 15:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |