recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: D-LINK PowerLine
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: D-LINK PowerLine

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: D-LINK PowerLine
    Sendt: 02-Juni-2013 kl. 23:25
2 stk. DHP-P500AV Power Line Adaptere sælges (Solgt til 225 PP)
Auktion afsluttes onsdag kl. 20:00

Efter flytning af husets alter har jeg disse to til overs. Kan bruges som sæt eller som ekstra adapter(e) til en eksisterende D-Link setup. Alder - maks 6. mdr. Kvittering haves - skal bare findes blandt alle mine mails :)

Kan streame full HD (1080P) uden problemer (dog skal man tage hensyn til afstand, faser, el-installations alder/kvalitet)

Er også til salg på hwt.dk og DBA..

Link til gadgets: http://www.edbpriser.dk/homeplug-powerline/d-link-powerline-av-500-passthrough-adapter-dhp-p500av-id-5516928.aspx

Kan afhentes i 2300 Kbh S eller sendes med GLS/Post DK.

Redigeret af teleplus - 05-Juni-2013 kl. 20:38
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 12:11
Opdateret....Ny pris........
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 13:54
Hvor befinder det sig? Vil gerne byde dig 100 kr for sættet, hvis det er.
Mvh.

Casper
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Hvor befinder det sig? Vil gerne byde dig 100 kr for sættet, hvis det er.

Noteret (dog vil jeg foretrække en lidt højere pris)
Lokalitet er allerede angivet lige under billedet (2300)
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 14:25
Hvordan er det de fungerer sådan nogle? Jeg bor i et 2 etagers hus, og mit modem står på 1. Sal. Så jeg kan vel ikke plugge en i oppe på 1 og en nede i stuen vel? 
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Hvordan er det de fungerer sådan nogle? Jeg bor i et 2 etagers hus, og mit modem står på 1. Sal. Så jeg kan vel ikke plugge en i oppe på 1 og en nede i stuen vel? 

Det er lige præcis det de er bygget for. De bruger husets el-installationer til at overføre data (indenfor samme el-tavle Smile)
De er ren Plug & Play - ingen installation eller konfiguration - de finder selv hinanden og etablerer forbindelsen.

Redigeret af teleplus - 04-Juni-2013 kl. 14:43
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 14:50
Ah cool. Jeg har ikke en skid forstand på det med de elektriske installationer i et hus, så jeg blev bare bekymret over dette fra EDBPriser: The adapter plugs directly into a power outlet (power outlets and electrical wiring must all be part of the same electrical system, at least one additional PowerLine AV 500 Adapter is required to create a network)

Så et hus kører på samme system, uanset etage?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Ah cool. Jeg har ikke en skid forstand på det med de elektriske installationer i et hus, så jeg blev bare bekymret over dette fra EDBPriser: The adapter plugs directly into a power outlet (power outlets and electrical wiring must all be part of the same electrical system, at least one additional PowerLine AV 500 Adapter is required to create a network)

Så et hus kører på samme system, uanset etage?

JA - med forudsætning der er tale om en el-tavle. Jeg har selv kørt fra 1. til 2. sal uden problemer.
I den ene ende forbinder du den ene adapter til modem/switch - i den anden end den anden adapter med PC/Streamer/Dock - nemmere bliver det ikke....

Redigeret af teleplus - 04-Juni-2013 kl. 15:09
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 15:20
150KR AFHENTET EFTER KL 16 IDAG!
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 15:26
200 plus porto
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

150KR AFHENTET EFTER KL 16 IDAG!

Noteret, dog ikke accepteret Smile Jeg vil stadig presse prisen lidt højere og afhentning i dag er ikke muligt.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

200 plus porto

Noteret.....
Opdateret med auktions info....

Redigeret af teleplus - 04-Juni-2013 kl. 15:29
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu