recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - DSPeaker Anti-Mode 8033
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - DSPeaker Anti-Mode 8033

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 17:16
Har længe kigget på sådan en.. kan der høres forskel efter at subwooferren er kalibreret? skal den være sat til subwooferen hele tiden eller hvorledes?

Har en klipsch r-115sw subwoofer.
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 17:35
Jeg har en og den kan sgu nogle tricks:).
Jeg har INGEN rungen fra subben nu og til musik er min sub blevet stram og hurtig.
Antimode skal køre hele tiden
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Baun87 Baun87 skrev:

Har længe kigget på sådan en.. kan der høres forskel efter at subwooferren er kalibreret? skal den være sat til subwooferen hele tiden eller hvorledes?

Har en klipsch r-115sw subwoofer.

Jeg ville ikke gå væk fra EQ på sub igen, det er alle pengene værd og det var en lille udgift i forhold til resten af mit system. 
Solgte kun fordi det er indbygget i min Velodyne subwoofer idag (dog ikke helt så 'regnekraftig' med ligeså mange filtre som DSPeakeren).

Så også en anbefaling herfra. De kan findes brugt til rimelige penge, så også der var en anden som havde en til salg herinde.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu