|
SOLGT - DSPeaker Anti-Mode 8033 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har længe kigget på sådan en.. kan der høres forskel efter at subwooferren er kalibreret? skal den være sat til subwooferen hele tiden eller hvorledes?
Har en klipsch r-115sw subwoofer.
|
|
M.v.h.
Kasper (Baun87) https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg har en og den kan sgu nogle tricks:).
Jeg har INGEN rungen fra subben nu og til musik er min sub blevet stram og hurtig. Antimode skal køre hele tiden |
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Jeg ville ikke gå væk fra EQ på sub igen, det er alle pengene værd og det var en lille udgift i forhold til resten af mit system. Solgte kun fordi det er indbygget i min Velodyne subwoofer idag (dog ikke helt så 'regnekraftig' med ligeså mange filtre som DSPeakeren). Så også en anbefaling herfra. De kan findes brugt til rimelige penge, så også der var en anden som havde en til salg herinde.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |