|
SOLGT Fiio X3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2015 kl. 11:37 |
Da jeg ikke for brugt min super lækre Fiio X3 DAP, så tænker jeg den skal videre i verden.
Der er tale om en rigtig lækker transportabel afspiller, der kan få selv krævende høretelefoner til at spille for fuld udblæsning. På low gain driver den mine cIEMS uden problemer og med dejlig klar og solid lyd. På high gain driver den fint både Sennheiser HD650 og MrSpeakers MadDogs (som kræver seriøse krafter for at nå højt volume). Fiio X3 er en højtopløst DAP som afspiller 24bit 192khz filer og kan også fungere som USB DAC/AMP i samme opløsning (det kræver speciel driver til Windows, men skulle fungere uden driver i OS X og Linux) Den har Optisk ud, så den kan fungere som transport til anden DAC, samtidig har den Line out, så den kan forbindes til forstærker. Der er 8GB intern plads, med mulighed for mere plads via microSD. X3'en er fra August 2013, har været iklædt silikone sleeve hele tiden og der er screenprotector på den. Den ses her med mine Custom Art Pro330v2 ![]() Den står til ~150£ på Amazon.co.uk fra ny. Så HBO 1000kr
Redigeret af Psymon - 09-Februar-2015 kl. 16:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |