recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT Fiio X3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT Fiio X3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT Fiio X3
    Sendt: 29-Januar-2015 kl. 11:37
Da jeg ikke for brugt min super lækre Fiio X3 DAP, så tænker jeg den skal videre i verden.

Der er tale om en rigtig lækker transportabel afspiller, der kan få selv krævende høretelefoner til at spille for fuld udblæsning. På low gain driver den mine cIEMS uden problemer og med dejlig klar og solid lyd. På high gain driver den fint både Sennheiser HD650 og MrSpeakers MadDogs (som kræver seriøse krafter for at nå højt volume).

Fiio X3 er en højtopløst DAP som afspiller 24bit 192khz filer og kan også fungere som USB DAC/AMP i samme opløsning (det kræver speciel driver til Windows, men skulle fungere uden driver i OS X og Linux)

Den har Optisk ud, så den kan fungere som transport til anden DAC, samtidig har den Line out, så den kan forbindes til forstærker.

Der er 8GB intern plads, med mulighed for mere plads via microSD.

X3'en er fra August 2013, har været iklædt silikone sleeve hele tiden og der er screenprotector på den. Den ses her med mine Custom Art Pro330v2

Den står til ~150£ på Amazon.co.uk fra ny.
Så HBO 1000kr

Redigeret af Psymon - 09-Februar-2015 kl. 16:41
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu