|
SOLGT - FloppyDTV - DVB-C - pris 200kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2012 kl. 11:42 |
Digital Everywhere FloppyDTV DVB-C tuner, CI slot til kodede kanaler. Version 2,1. Passer til Yousee og Stofa
Link med billeder: http://www.dba.dk/tv-tuner-floppy-dtv-version/id-88264403/ pris: 200kr. Porto: Maxibrev B = 25kr. Som Pakke med Track and trace = 60kr, eller afhentes i Højbjerg/Aarhus Redigeret af Uffebg - 04-Januar-2013 kl. 12:22 |
|
![]() |
|
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey
Den vil jeg gerne købe. Hvor kan jeg hente den henne i Århus, og hvornår?
|
|
![]() |
|
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
Hov, min fejl, jeg skal bruge en FireDTV - Beklager, men så fik du lige et gratis bump! :)
|
|
![]() |
|
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
Hopsa
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |