|
Solgt: Focal Spirit One hovedtelefon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2012 kl. 15:44 |
Solgt
Havde ikke regnet med at skulle skilles fra mine Focal Spirit One så hurtigt, men jeg har købt mig en dyr lukket hovedtelefon, så nu skal lidt af hullet på kontoen lukkes. De er bestilt hos Tapeconnection den 21/6 og har spillet mindre end 20 timer. Jeg har skrevet nogle af mine indtryk her. Nypris er 1500 kr. Min pris er 1200 inkl porto eller 1150 afhentet i København. Redigeret af kena - 29-August-2012 kl. 13:24 |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er lidt fede fotos: http://www.6moons.com/audioreviews/focal/1.html
|
|
![]() |
|
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
Jeg vil gerne byde 1000 kroner afhentet i København :)
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Pb er sendt. |
|
![]() |
|
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
Gider du at skrive igen? Jeg fik ryddet lidt for meget op i min inbox
![]() |
|
![]() |
|
Pb. sendt igen. |
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
Er de solgt? :) - lækre bøffer damn it! :) |
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
De er ikke solgt endnu. Der er et par interesserede, men vi har ikke kunnet aftale møder endnu. Prisen er nu 1050 kr afhentet.
|
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
Er du lun på nogle bytteemner?
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
Nej, er ikke umiddelbart interesseret i andre emner da pengene skal benyttes til at finansiere andre indkøb. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |