|
Solgt: Gamle/the new iPad 64GB 3/4G hvid |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:38 |
|
Sælger min gamle, the new iPad hvid, med 64GB hukommelse og 3/4G.
Den fejler ikke noget, og jeg kan ikke se nogle ridser på den. Den har haft et bagcover på hele tiden, så ridserne ligger på det. Der medfølger et sort originalt lædercover, nypris på 600kr.
Har orginal emballage og kvittering. Er købt den. 23.03.12
Priside 4.500,-. Jeg vil kun have med afhentning, da det kan give for mange problemer, med at sende.
Den bor i Taastrup.
Og ellers har jeg ret til alt, med at afvise at sælge, med mere.
Redigeret af flemming larsen - 29-Oktober-2012 kl. 20:26 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der kan altid bydes, bare ikke skambud.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvad skal du ha' istedet?
![]() |
||
![]() |
||
|
Afløseren. Men må nøjes, med en 32GB og kun Wifi.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Den kom samtidigt med mini iPad. Den har en ny processor, og skulle være noget hurtigere, og 4G undtaget hos TDC. Og så er der, det nye oplader stik på.
Det går nok, med lidt off-topic. Så får andre, måske svar på noget.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Bump.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Fik et bud på PB i går på 3500, som jeg anser som et skambud.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
Det er vel derfor man skal sætte et HBO - i stedet for "prisidé" .... 4500 som prisidé ville man vel ikke anse 3500 som skambud? :)
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
|
1000kr under prisidé, vil jeg altid anse som skambud.
![]() 4000kr er mit minimum, ellers beholder jeg bare, og køber den næste til foråret. Så meget skal jeg ikke have den nye, så jeg vil miste så meget.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
Fair nok - folk ser vel forskelligt på skambud, men burde DBA ikke være din ven her?
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
|
DBA, nej tak. Der bliver folk jævnligt svinet til, og der kommer meget værre skambud. Jeg gider ikke de problemer, som er der. Så meget skal jeg bare ikke have solgt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |