recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Gamle/the new  iPad 64GB 3/4G hvid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Gamle/the new iPad 64GB 3/4G hvid

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Gamle/the new iPad 64GB 3/4G hvid
    Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:38
Sælger min gamle, the new iPad hvid, med 64GB hukommelse og 3/4G.
Den fejler ikke noget, og jeg kan ikke se nogle ridser på den. Den har haft et bagcover på hele tiden, så ridserne ligger på det. Der medfølger et sort originalt lædercover, nypris på 600kr.
Har orginal emballage og kvittering. Er købt den. 23.03.12
Priside 4.500,-. Jeg vil kun have med afhentning, da det kan give for mange problemer, med at sende.
Den bor i Taastrup.
Og ellers har jeg ret til alt, med at afvise at sælge, med mere.

Redigeret af flemming larsen - 29-Oktober-2012 kl. 20:26
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 19:34
Der kan altid bydes, bare ikke skambud.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 19:41
Hvad skal du ha' istedet? Tongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 19:52
Afløseren. Men må nøjes, med en 32GB og kun Wifi.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Var slet ikke klar over der var kommet en ny. Er den så bedre? Undskyld off-topic Embarrassed
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Var slet ikke klar over der var kommet en ny. Er den så bedre? Undskyld off-topic Embarrassed
Den kom samtidigt med mini iPad. Den har en ny processor, og skulle være noget hurtigere, og 4G undtaget hos TDC. Og så er der, det nye oplader stik på.
Det går nok, med lidt off-topic. Så får andre, måske svar på noget.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 20:14
Bump.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:05
Fik et bud på PB i går på 3500, som jeg anser som et skambud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:12
Det er vel derfor man skal sætte et HBO - i stedet for "prisidé" .... 4500 som prisidé ville man vel ikke anse 3500 som skambud? :)
Mvh.

Casper
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:19
1000kr under prisidé, vil jeg altid anse som skambud.Wink
4000kr er mit minimum, ellers beholder jeg bare, og køber den næste til foråret. Så meget skal jeg ikke have den nye, så jeg vil miste så meget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:23

4000kr er mit minimum, ellers beholder jeg bare, og køber den næste til foråret. Så meget skal jeg ikke have den nye, så jeg vil miste så meget.

Fair nok - folk ser vel forskelligt på skambud, men burde DBA ikke være din ven her?
Mvh.

Casper
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Fair nok - folk ser vel forskelligt på skambud, men burde DBA ikke være din ven her?
DBA, nej tak. Der bliver folk jævnligt svinet til, og der kommer meget værre skambud. Jeg gider ikke de problemer, som er der.
Så meget skal jeg bare ikke have solgt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu