|
*Solgt!* gulvstandere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2012 kl. 16:14 |
Soundstyle Z2 højttalerstandere fra Hi-fi klubben sælges. Har været pakket ud, men har ikke været i brug.
Ovenstående specs er hentet fra deres hjemmeside. HFK nypris: 999,- Befinder sig i Aarhus C.
Redigeret af bony - 28-September-2012 kl. 11:53 |
|
![]() |
|
Svante ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har vi en pris
|
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
Hej. Beklager det sene svar, men jeg har først fået fungerende internet i den nye lejlighed i dag. Jeg er umiddelbart modtagelig for bud. Pakken er åbnet, men de har ikke været taget i brug. De skulle ellers have være byttet efter aftale med klubben, men da kvitteringen er blevet væk under nedpakningen af den gamle lejlighed, så må jeg desværre æde det som et tab. ![]() Jeg har ikke noget at bruge dem til, så de skal bare ud af døren. Står man alligevel og overvejer at købe dem, så kan der jo være lidt penge at spare i henhold til nyprisen. Jeg tænker 800 kr for dem begge...?
![]() |
|
![]() |
|
Solgt..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |