|
SOLGT - Harmony 1100 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er det i aften den sælges...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Så byder jeg da 550 for den. Er der nogen rest reklamation på?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Logitech yder 2 års begrænset hardware garanti på deres Harmony remotes
http://www.logitech.com/da-dk/support/harmony-1100?crid=410&osid=1&bit=32 Redigeret af Kampus - 07-April-2013 kl. 14:03 |
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Den må jeg have overset - jeg så kun buddet på 500. Tak for heads up!
|
|
![]() |
|
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Så er det vel søndag aften :), har vi en aftale ?
|
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |