|
SOLGT - Højttaler Standere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:58 |
Jeg har disse to stk standere i overskud efter jeg har omrokeret i min biograf.
Fra 90 - 135 cm ![]() ![]() Fejler intet.! Pris 300,- afhentet (skal afhentes sendes ikke! København S) Redigeret af Vejrup - 21-Januar-2015 kl. 15:10 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg bor uden for rækkevidde, så jeg vil nøjes med at spørge, hvor du har købt disse standere? Jeg har ikke set dem med mulighed for højderegulering før.
Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 20-Januar-2015 kl. 21:21 |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Hej Jørgensen, jeg har købt dem i en musik forretning som sælger Hjemme-Studie udstyr.!
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Tak for svaret. De er bestilt ved conradelektronik.dk nu.
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |