|
Solgt: HTPC MCE Fjernbetjening (Intel CIR header) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
seldon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-August-2011 Sted: Købehavn Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 14:28 |
Sælges:
HTPC MCE Back-Lit 4 in 1 Infrared Remote Control with IR Receiver and Bracket for Intel CIR Motherboards KR. 200,- (eller højeste bud) Se annonce på dba for info og billeder Specifikationer og kompatibilitet: Den befinder sig i København, men sendes også på købers regning. -Kim Redigeret af seldon - 07-Maj-2013 kl. 08:40 |
|
![]() |
|
seldon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-August-2011 Sted: Købehavn Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er stadig til salg. Prisen kan forhandles :-)
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
150.- incl porto ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
kr. 175 inkl. porto?
-Kim
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Venter og se om jeg få den HTPC jeg har budt på, så handler vi på de 175.- :) den kommer nemlig med et Intel board.
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Ok
|
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Er den solgt??
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Den er stadig til salg!
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Kan man bruge den til slingbox / slingplayer
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jeg kender ikke til indmaden i slingbox/slingplayer så det kan jeg desværre ikke svare på. Modtageren tilsluttes en såkaldt CIR header på bundkorter. Den jeg sælger er kompatibelt med intel boards (har været brugt på DH61AG) og det også virker med andre boards tør jeg ikke sige noget om.
|
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Jeg byder de 200
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Thomas: Det er en aftale. PM mig omkring afhentning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |