|
Solgt: Huawei e5878s 4g router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2016 kl. 11:03 |
Tag internettet med i bilen, sommerhuset, haven eller stranden til sommer.
Har denne stående, som jeg har fået som en del af en abonnement i sommers, men aldrig fået pakket ud. Kom med et bud ☺ Befinder sig i Esbjerg. Redigeret af aerik - 28-Februar-2016 kl. 15:49 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har pt et bud på 200 kr. Er det prisen på sådan en?
Vurdering er velkommen i tråden. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
lyder det vist lidt lavt. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4847 |
Hej.
Jeg startede med Google den og fandt en på Telias hjemmeside. Er det den? https://shop.telia.dk/huawei-e5878s-32-mobile-wifi/pb15da72a_d419_47e2_9fab_55f3d5c35c55.html For der står ikke noget om hvilke LTE frekvenser den evt bruger. Mens det er opgivet på EDBPriser i JørgenT's link. Men den er jo UDEN 'S' Jeg tror ikke at en med eller uden S er den samme. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Tjah kan se den sælges. Hos telia for 699 uden abonnement. Hvad er så fair at tage for en 6 mdr gammel ubrugt enhed?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4847 |
Hej.
Hvis du kan oplyse hvor den er købt og om den er UNLOCKED vil jeg godt komme med næste bud. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Går da ud fra den er unlocked? Hvordan tjekker jeg lige det?
Og den er købt ved telia igennem et abonnement, men gik aldrig taget dette modem. I brug, da jeg brugte den jeg havde i forvejen. |
|
![]() |
|
Ved at spørge telia eller sætte et simkort fra et andet netværk i.
/Carsten Redigeret af csell - 28-Februar-2016 kl. 12:50 |
|
![]() |
|
Har desværre kun teliakort i huset pt. Men ellers kan telia vel låse den op?
|
|
![]() |
|
Jeg ja tror jeg. Jeg vil godt byde 320 kr incl porto.
Hilsen Carsten |
|
![]() |
|
Har sendt dig en besked, Carsten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |