|
SOLGT: Integra DTR-50.4 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
HessiDude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 524 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Altså, jeg vil da gerne prøve at lege lidt med den for et par hundrede kroner hvis nogen gider at tage den med til Århus på deres vej. 😁
|
|||
![]() |
|||
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
||
Hej.
Er den solgt eller er den stadig til salg. Kunne nemlig godt være interesseret. Mvh Lasse Kilde
Redigeret af LasseKilde - 20-Maj-2023 kl. 00:47 |
|||
TV: Philips 70PUS6724, Afspiller: Xbox One S 4K, Forstærker: Sony DN-1080, Front:System Audio 2050, Atmos: Jamo Monitor One, Bag:Gale 3060B, Ceneter: System Audio 510AV, Sub: System Audio SE175
|
|||
![]() |
|||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
||
Den er stadig til salg.
|
|||
![]() |
|||
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
||
Ved ikke om jeg fik udtalt mig for hurtigt, du kommer ikke i nærheden af E45 idag? Da jeg skal til Tyskland, og kommer fra Aalborg.
|
|||
TV: Philips 70PUS6724, Afspiller: Xbox One S 4K, Forstærker: Sony DN-1080, Front:System Audio 2050, Atmos: Jamo Monitor One, Bag:Gale 3060B, Ceneter: System Audio 510AV, Sub: System Audio SE175
|
|||
![]() |
|||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
||
Det er desværre ikke planen…
|
|||
![]() |
|||
HessiDude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 524 |
||
Vil stadig gerne lege lidt med den for nævnte pris, hvis det har nogen interesse, og hvis nogen kan tage den med til Århus eller omegn på vejen hjem (Klaus? 😁)
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg skal til Djursland i weekenden, så måske jeg kan tage den med, og så finder vi ud af noget der?
|
|||
![]() |
|||
||
Fornemt hvis det kan lade sig gøre. Du skriver bare så finder vi ud af det. 👌🏽
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |