|
Solgt: iPad Air - 128GB WIFI/LTE / Space Grey |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2014 kl. 19:55 |
Hej.
Så har jeg bestilt en iPad Air 2, og derfor sælger jeg min iPad Air 128 GB med både WIFI og 4G/LTE. Den er købt i DK, og er velholdt. På bagsiden er der en brugsridse, som må være kommet inden jeg puttede den i en original sort iPad Smart Case fra Apple. Denne case følger naturligvis også med. Der er ingen ridser eller hakker i glas eller kant. Jeg har både original kasse + kvittering (dog ikke på Smart Case). Fast pris: 3.500,00 Jeg foretrækker personlig handel, men kan sende for købers regning ved forudbetaling. ![]() |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jens
Den vil jeg gerne aftage. Lad os aftale det på PB. Mvh Poul |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Solgt til Splinten.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Hvis splinten springer fra aftager jeg den os gerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |