recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24727
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 13:46
Nå, men har tænkt lidt over det, og vil gerne sælge dette sæt. Vil prøve at sætte en auktion op, med en start pris på sættet til 5000,- Og så må vi se hvad det bliver til.

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Da jeg godt kunne tænke mig den nye iPad Pro som kommer snart, så ville jeg høre hvad jeg kunne få for den forrige model. Det drejer sig om. 

En iPad Pro 12,9” (2022) modellen. 128GB med mulighed for simkort. Er købt 01/11-2022. Så mere end 5 måneders reklamationsret tilbage.

Et magic keyboard som er købt 30/04-2020.

iPad er i super stand. Er kun brugt i hjemmet.
Magic Keyboard: Ja man kan se, at det er brugt, men virker stadig 100%. Det var købt til den forrige iPad, så er jo noget ældre.

Nu ville jeg så høre: Hvad kan jeg få for sådan et sæt?

Det er ikke noget der haster, da jeg lige mangler lidt kroner.Wink

Edit: Ved køb af en ny hos Apple kan jeg får 3220,- ved ombytning. Men er uden keyboard.

Redigeret af Flemming Larsen - 19-Maj-2024 kl. 00:08
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu