recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2024 kl. 20:37
Jeg har lidt på fornemmelsen, at en iPad Pro kan bruges til en del mere, end hvad jeg bruger den til.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2024 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv Greenmind.dk - de giver lidt mere end Apple. Du kan få en vurdering på hjemmesiden. 
Jeg har lige solgt min gamle iPad Pro 2017 i går. Fik 1300 kr.
Prøvede lige. Den sagde 4800,- Men stoler ikke så meget på dem. Jeg sendte en iPhone 14 Pro Max, som sagde en pris på ca. 6000,- Og den var i perfekt stand, panzerglass på fra dag 1, plus batteritilstand på 100%. Der ville de så kun give 4500,- Så stoler ikke helt på dem.

Da jeg slog min iPad op på siden, sagde den 1500. Men de ville kun give 1300.
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2024 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Prøv Greenmind.dk - de giver lidt mere end Apple. Du kan få en vurdering på hjemmesiden. 
Jeg har lige solgt min gamle iPad Pro 2017 i går. Fik 1300 kr.
Prøvede lige. Den sagde 4800,- Men stoler ikke så meget på dem. Jeg sendte en iPhone 14 Pro Max, som sagde en pris på ca. 6000,- Og den var i perfekt stand, panzerglass på fra dag 1, plus batteritilstand på 100%. Der ville de så kun give 4500,- Så stoler ikke helt på dem.

Da jeg slog min iPad op på siden, sagde den 1500. Men de ville kun give 1300.
Netop. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2024 kl. 07:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har lidt på fornemmelsen, at en iPad Pro kan bruges til en del mere, end hvad jeg bruger den til.Embarrassed

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge: Hvorfor så smide 10k (minus det du kan få for din gamle) + nyt keyboard hvis du ikke udnytter det din nuværende kan? Brænder pengene så hårdt i lommen?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2024 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har lidt på fornemmelsen, at en iPad Pro kan bruges til en del mere, end hvad jeg bruger den til.Embarrassed

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge: Hvorfor så smide 10k (minus det du kan få for din gamle) + nyt keyboard hvis du ikke udnytter det din nuværende kan? Brænder pengene så hårdt i lommen?
Kan godt lide at have det nye. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2024 kl. 17:09
Opdateret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 00:24
Jeg har modtaget et bud på 5000.- fra Kena på de 5000.- Så er vi i gang. Lader det køre til kl. 20.00 Søndag aften. Bud inden for de sidste 5 minutter, forlænger budrunden med 5 minutter. Bud skal op i tråden. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 11:44
Jeg ændrer afslutningen af auktionen til i aften kl. 20. Der vil sikkert ikke komme flere bud før til sidst. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 15:17
Nok en god ide.   Gider ikke selv byde tidligt.   Med risiko for at den løber op pris.  ( køber ønske )
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Nok en god ide.   Gider ikke selv byde tidligt.   Med risiko for at den løber op pris.  ( køber ønske )
Jamen det var det jeg tænkte. Jeg sendte så lige en besked til Kena så han vidste det. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har modtaget et bud på 5000.- fra Kena Så er vi i gang. Lader det køre til kl. 20.00 Lørdag aften. Bud inden for de sidste 5 minutter, forlænger budrunden med 5 minutter. Bud skal op i tråden. 



Redigeret af Flemming Larsen - 18-Maj-2024 kl. 19:22
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 20:02
Det var det. Kena får sig en god billig iPad.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu