|
Solgt: iPad Pro 2022 + Magic keyboard |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24727 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har lidt på fornemmelsen, at en iPad Pro kan bruges til en del mere, end hvad jeg bruger den til.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6657 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Da jeg slog min iPad op på siden, sagde den 1500. Men de ville kun give 1300.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24727 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Netop.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1216 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge: Hvorfor så smide 10k (minus det du kan få for din gamle) + nyt keyboard hvis du ikke udnytter det din nuværende kan? Brænder pengene så hårdt i lommen?
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan godt lide at have det nye.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Opdateret.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har modtaget et bud på 5000.- fra Kena på de 5000.- Så er vi i gang. Lader det køre til kl. 20.00 Søndag aften. Bud inden for de sidste 5 minutter, forlænger budrunden med 5 minutter. Bud skal op i tråden.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ændrer afslutningen af auktionen til i aften kl. 20. Der vil sikkert ikke komme flere bud før til sidst.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7062 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nok en god ide. Gider ikke selv byde tidligt. Med risiko for at den løber op pris. ( køber ønske )
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen det var det jeg tænkte. Jeg sendte så lige en besked til Kena så han vidste det.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af Flemming Larsen - 18-Maj-2024 kl. 19:22 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var det. Kena får sig en god billig iPad.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |