|
Solgt! iPhone 5 - 16gb (sort) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2014 kl. 09:03 |
SOLGT!
Hej jeg har en 16gb iPhone 5 i sort som jeg gerne vil sælge, da jeg vil have en lidt større model (skærm) Den fejler intet og den er i et casemate tough cover + har skærmbeskyttelse på. Jeg tænker lidt en pris hbo 2100 kr?. Nogle der er interesserede? Der er stadig reklamationsret på den (indtil 28. December) og jeg har kvittering på den. Der medfølger original æske, lader, øretelefoner. Den befinder sig i Aarhus Hilsen Morten Redigeret af MortenP - 01-Oktober-2014 kl. 18:03 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror din pris er fair nok. Min ven fandt en 9 mdr gammel 5S 32GB på DBA til 3100.
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Efter hvad jeg kan se de går til mener jeg også den ligger i den gode ende rent prismæssigt.
Og casemate tough coveret følger med. (det kostede omkring 200 kr)
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Husk på der er forskel på, hvad de står til, og hvad de reelt bliver solgt for. ;)
DBA er nok det bedste bud. |
|
![]() |
|
Det er jeg klar over. Men de fleste på DBA ligger også noget over 2300. medmindre de har en smadret skærm :)
|
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Har lige solgt en magen til til den pris på den blå avis. Sat til kr. 2.400 og røg til lidt mindre. Den så ud som ny. Du får mange henvendelser under prisniveau :-)
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Evt byt med en LG G3?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Benjamin7
Tak, men ellers tak. jeg vil have den ny iPhone.. Jeg er nok bare en Apple mand :) Nogle interesserede herinde, ellers ryger den på DBA?
|
|
![]() |
|
Jeg smider den ned til 2100 inkl. coveret. der er original kasse, kvittering, øretelefoner og original lader med.
Og reklamationsret til 28. Dec.
|
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Byder 1800,- hvis du er interesseret i det. |
|
![]() |
|
Puroresufan.
Skrevet bag øret, men giver den lige lidt mere tid :-) |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Vil du evt. smide nogle billeder i en PB?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |