|
Solgt: iPhone 5 64GB |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-August-2016 kl. 22:03 |
Har en iPhone 5, 64GB som jeg ville høre, hvad i vil tro, at den kunne sælges for. Sælger ikke, hvis det er for lidt. Den er i super god stand. Har altid været i cover, og med panzer glass. er ombyttet til en ny, for lidt under 2 år siden. Der er kvittering med. HBO 800kr
Redigeret af Flemming Larsen - 30-August-2016 kl. 18:41 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
iVinther
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil da gerne give 1250 DKK :) hvis du vil sælge. Hvilken farve er det?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mindst halv nypris.
De plejer at være nemme at sælge. Også selv om næste gen er på vej lige om lidt. |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, det glemte jeg lige. Den er Hvid/silver. Jeg prøver lige at se, hvad prisen kan komme op i.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Eventuelt, så kunne jeg godt bruge en iPad air, minimum 32GB. Bare WIFI, da vi altid er i nærheden af forbindelse.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Og så ville min datter alligevel godt have en 5S. Så der ryger en IPhone 5 på også, og så vil jeg se hvilken model, hvor jeg får det bedste bud. Det er en 5er, som er ombytter til en ny, for lidt under 2 år siden. Det var under batteri sagen som var den gang. Også i super kvalitet. Den er også hvid/silver. Kasse/kvittering og oplader med.
Edit. Den er på 64gb. Redigeret af Flemming Larsen - 26-August-2016 kl. 10:12 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Opdateret.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
iVinther
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil du stadig sælge 5S?
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
5s er inddraget af datteren. Så kun en ren 5er. 😐 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Har en iPhone 5, 64GB som jeg ville høre, hvad i vil tro, at den kunne sælges for. Sælger ikke, hvis det er for lidt. Den er i super god stand. Har altid været i cover, og med panzer glass. er ombyttet til en ny, for lidt under 2 år siden. Der er kvittering med. Hvad kan jeg få for sådan en.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver med et salg.
Har en iPhone 5, 64GB som jeg ville høre, hvad i vil tro, at den kunne sælges for. Sælger ikke, hvis det er for lidt. Den er i super god stand. Har altid været i cover, og med panzer glass. er ombyttet til en ny, for lidt under 2 år siden. Der er kvittering med. HBO 800kr |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |