recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT Jabra Sport Pulse Wireless Bluetooth headset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT Jabra Sport Pulse Wireless Bluetooth headset

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DeathPosture Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT Jabra Sport Pulse Wireless Bluetooth headset
    Sendt: 16-November-2015 kl. 15:23
Jeg sætter hermed et spritnyt Jabra Sport Pulse Wireless Stereo Bluetooth headset til salg.

Varen er i ny, ubrudt emballage. 

Muligvis et longshot på et hjemmebioforum, men nu prøver jeg alligevel... Jeg tror da vi har nogle motionsløbere i blandt os? Jeg er desværre ikke selv sådan en type, så jeg skal have fundet et nyt hjem til dette headset.

Det drejer sig om 1 stk  Trådløst headset med pulsmåler:  Jabra Sport Pulse Wireless / Prod. varenr.  100-96100000-60 

Citér Pulsmåler i øret
At forstå din puls er nu så simpelt som at tage dine høretelefoner på. Jabras næste generation af teknologi inden for pulsmålere måler din puls via dit indre øre. De er de eneste ørepropper, der bevist leverer klinisk nøjagtighed.
Sport Pulse sørger for, at du altid træner på det rette intensitetsniveau for at forbedre din præstation

Slap af under træningen med trådløs fordybende lyd
Motion handler om frihed, så hvorfor lade ledninger holde dig tilbage? Få energi fra dine yndlingssange med den fordybende Dolby-lyd. Kontroller musikafspilning og lydstyrke og modtag opkald med et hurtigt tryk på ørepropperne.

Fremstillet til intens træning
Bygget med USA’s militærstandard for beskyttelse mod regn, sand, støv og stød.

Jabras Sport Life app
Få mest ud af dine Sport Pulse ørepropper med Jabras fitness-app, der sørger for, at du altid træner i den rette pulszone. Planlæg, følg med og evaluer din præstation. Instruktioner i øret giver dig øjeblikkelige tilbagemeldinger, der kan hjælpe dig med at optimere hver session.

I æsken:
Jabra Sport Pulse
Opbevaringstaske
Pakke med eargels
USB-kabel af gummi

Billigste pris på pricerunner.dk er dags dato kr. 1555
Jeg sælger den til HBO kr. 600. Slå-til-pris kr. 1000

Varen er vundet i salgskonkurrence på mit arbejde, så jeg har desværre ikke nogen kvittering, men jeg har flere handler bag mig her på Recordere, så folk kan trygt handle med mig.

Bud afgives i tråden eller via PB. Også til salg andetsteds.

Skal afhentes/leveres i Aalborg-området - eller kan sendes for købers regning (koster omkring kr. 75)
Auktionen løber indtil mandag 23/11-2015 kl. 20

Jeg forbeholde mig retten til ALT.

Byd løs!  Tongue

SOLGT TIL SLÅ-TIL-PRISEN!

Redigeret af DeathPosture - 20-November-2015 kl. 14:18
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 15:44
jeg byder 600 kr
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

jeg byder 600 kr

Det er noteret Wink
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 15:50
Jeg vil godt give 600 kr afhentet - om ikke andet så for på dette forum at fremstå som seriøs motion løber :-)

P.S. Bud er seriøst nok!
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 15:50
700 kr vil jeg også give ;)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

700 kr vil jeg også give ;)

Noteret Wink
Til top
runemacca Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2007
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér runemacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 19:47
800
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af runemacca runemacca skrev:

800

Noteret
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu