|
SOLGT Jabra Sport Pulse Wireless Bluetooth headset |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DeathPosture ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2015 kl. 15:23 |
Jeg sætter hermed et spritnyt Jabra Sport Pulse Wireless Stereo Bluetooth headset til salg. Varen er i ny, ubrudt emballage. ![]() Muligvis et longshot på et hjemmebioforum, men nu prøver jeg alligevel... Jeg tror da vi har nogle motionsløbere i blandt os? Jeg er desværre ikke selv sådan en type, så jeg skal have fundet et nyt hjem til dette headset. Det drejer sig om 1 stk Trådløst headset med pulsmåler: Jabra Sport Pulse Wireless / Prod. varenr. 100-96100000-60
![]() Billigste pris på pricerunner.dk er dags dato kr. 1555 Jeg sælger den til HBO kr. 600. Slå-til-pris kr. 1000 Varen er vundet i salgskonkurrence på mit arbejde, så jeg har desværre ikke nogen kvittering, men jeg har flere handler bag mig her på Recordere, så folk kan trygt handle med mig. Bud afgives i tråden eller via PB. Også til salg andetsteds. Skal afhentes/leveres i Aalborg-området - eller kan sendes for købers regning (koster omkring kr. 75) Auktionen løber indtil mandag 23/11-2015 kl. 20 Jeg forbeholde mig retten til ALT. Byd løs!
![]() SOLGT TIL SLÅ-TIL-PRISEN! Redigeret af DeathPosture - 20-November-2015 kl. 14:18 |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg byder 600 kr
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
DeathPosture ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 14 |
Det er noteret ![]() |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Jeg vil godt give 600 kr afhentet - om ikke andet så for på dette forum at fremstå som seriøs motion løber :-)
P.S. Bud er seriøst nok!
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
700 kr vil jeg også give ;)
|
|
![]() |
|
Noteret ![]() |
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
800
|
|
![]() |
|
Noteret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |