|
Solgt: Jakob Jensen Tangent |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juli-2013 kl. 22:34 |
Hvis nogen har interesse: Jeg er villig til at sælge for 500 kr Edit: Der er ikke kvittering på den, da det er fra en firma jule gave, som jeg modtog til Jul 2012. Den befinder sig i Ikast, og jeg vil godt være med til at kigge på fragt muligheder.
Redigeret af Precious - 04-September-2013 kl. 13:08 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes forskellige versioner, hvilken er din?
dock dock+cd&fm dock+dab&cd&fm
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Jeg har læst lidt på kassen, og jeg tror blot det er "dock" modellen.
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Har interesse
PB sendt |
|
![]() |
|
Jeg ved ikke helt om Palle faldt fra.
Så den er stadig til salg. Jeg vil godt sælge den til 500 og så betaler jeg fragten.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6437 |
Vil du bytte til en eller flere ting på listen?
Hama Speedshot til Xbox 360 Brug tastatur/mus til Xbox 360-spil http://www.gamebits.dk/shop/hama-speeds ... 4257p.html 200 kr. Microsoft Comfort Curve 3000-tastatur 100 kr. The Unit sæson 1-4 (R2 DVD) Der er danske undertekster på sæson 1 og 2, engelske på sæson 3 og 4 200 kr. VM Acoustics S1-væghylde Med skruer/rawlplugs 200 kr. Stargate SG-1 sæson 1-10 + Ark of Truth Sæson 1-6 og 10 er R1 DVD Sæson 7-9 og Ark of Truth er R2 DVD Der er ikke danske undertekster 400 kr. PVR 101 - Canal Digital boks (fjernbetjening, virker fint) 200 kr. Creative T20 PC-højttalere http://www.trustedreviews.com/Creative-GigaWorks-T20-2-0-Speakers_Peripheral_review 300 kr. |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jeg vil desværre kun lave en ren handel, men ellers tak for budet.
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
PM sendt
jcool |
|
![]() |
|
Stadig til salg.
Vil nu sælge til 500 kr inklusive fragt :-)
|
|
![]() |
|
Solgt på dba.dk
Ved ikke lige hvordan jeg ændrer overskift til solgt.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Hvis du redigerer dit første indlæg i tråden, får du også lov til at ændre overskriften.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |