|
SOLGT jbl sva1500 7.0 sæt SOLGT |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
spanky
Super bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2020 kl. 15:51 |
SOLGT Fremragende surround sæt bestående af. 1 stk jbl sva1500 center og 6 stk jbl sva1500 6 stk tunge stander der passer til sva1500 1 diskant i 1 sva1500 har desværre fået et tryk, men fungerer dog stadig, samt diskanten i 1 sva1500 har et dyk i lyden omkring 5khz, dette skyldes også diskanten Ny Pris: 4000,- Kan ses, høres og afhentes i store heddinge.
Redigeret af spanky - 27-December-2023 kl. 18:42 |
|
spanky
Super bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
slet ingen der vil gi sig selv en julegave ?☺️
|
|
power
Bruger Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
kunne måske godt være interreseret i den der er defekt. Hvis du vil sælge den til en rimelig pris
Da jeg mangler frontstof. Til en Mvh. Michael
|
|
Jbl Array Cinema
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Michael.
Undskyld jeg ikke lige har fået svaret tidligere. Men vil helst ikke sælge dem i stumper. Mvh Martin
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
NY PRIS
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Ny pris igen :-)
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Diskanterne er nu byttet rundt, så der er et 100% fungerende 5.0 sæt, + 2 stk sva1500 hvor diskanterne har mindre fejl.
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
De er her stadig, kom gerne med bud :-)
|
|
Birdeyeblind
Ny bruger Oprettet: 24-Marts-2021 Sted: Faaborg Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender dem ikke hvad med 3500kr, vi har en lille man-cave hvor jeg har sat en gammel projektor op, har nogle meget gamle subwoffer M&K som skal spille sammen med dem her hvis vi kan blive enige.
De 2 der er defekte kan man ikke købe diskant et eller andet sted som passer? vh
Carsten |
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten.
Jo diskanterne kan godt købes stadig tror jeg, det er Audax tw025a0, om ikke andet kan man købe et “recone kit” på eBay til dem. Tak for budet, er sikker på vi kan finde ud af noget, men syns dog 3500,- er lige til den lave side desværre. Mvh Martin
|
|
Birdeyeblind
Ny bruger Oprettet: 24-Marts-2021 Sted: Faaborg Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil da gerne høre din mindste pris, tænker ikke jeg er med på din udbuds pris. Så giv et kontrabud og så må vi se om der er basis for en handel
|
|
spanky
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen så siger jeg da 4500,-
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |