|
SOLGT: JBL Synthesis S1S-EX subs (4 stk) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2016 kl. 12:13 |
Sjældent til salg. De originale JBL Synthesis - ikke PA-versionen eller selvbyg.
Efter min mening de bedste subs man kan få. En søgning på Recordere om hvor mange der er endt op med dem og aldrig skiftet væk, siger det hele. De er passive og kræver forstærkere - Crown CTs2000 forstærkere kan indgå i handelen for en merpris. Specs her: http://www.jblsynthesis.com/tl_files/catalog//jblsynthesis/S1S-EX/S1S-EX%20Spec%20sheet.pdf Nypris: 26.000kr pr. stk. Brugtpris: 12.500kr pr. stk. Sælges da der går noget tid før jeg kommer til at bruge dem og tænker andre kan have glæde af dem i stedet. Kan jeg ikke få en ordentlig pris, vil jeg hellere opbevare dem til senere. Befinder sig i Hellerup. ![]() Redigeret af Jonas_h - 21-September-2016 kl. 14:26 |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De er bare for fede!
Har selv 2 i min bif - og hvis konen tillod det, så ville jeg gerne have 4 - bare for rent overkill - da de 2 jeg har nu, er rigeligt i stand til at rykke huset fra hinanden. Men man kan aldrig få for meget bas! ![]() Mvh Troels |
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
Har dem også. Suverænt en sub i Formel 1 klassen. Held og lykke med salget 😊
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Hvis man skal følge JBL Synthesis best-practice, skal der bruges fire - så får man god bas i hele rummet. Så det er et unikt tilbud jeg sælger her
![]() |
|
![]() |
|
Stadig til salg
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Hvilken JBL enhed og hvor gamle.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
2242h enheden.
Købte dem af Dynamax for ca. fire år siden som har haft dem stående i sit demorum. |
|
![]() |
|
Stadig til salg.
|
|
![]() |
|
Hvis der er interesse og prisen er for høj, så send en PB og så kan vi snakke nærmere.
|
|
![]() |
|
Jeg har også 3 JBL Synthesis LCR højttalere til salg. Ved køb af LCR+Subs er prisen 100.000kr for det hele.
Redigeret af Jonas_h - 25-August-2016 kl. 20:26 |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Hvordan er subben, i samlignet med mksound mx350mkii?
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Tillader mig at svare. Da jeg har haft begge subs. Mx 350 er noget mere bulrende. Der er væsentlig mere punch - hug og artikulering i jbl suben. Jbl sub er mere tør i sin spillestil. Og så er det langt mere spl i jbl . Jbl suben er bare mx 350 suben overlegent på alle punkter . Jeg har haft 2 x mx350 i 5 år. Og jbl s1s ex i et år. And still counting😊 Edit: nu lyder det som om at MX 350 er dårlig. Det er den på ingen måder ( rater den højere end Velodyne DD12 som jeg også har haft ) JBL suben er bare fantastisk god Redigeret af p.las - 26-August-2016 kl. 07:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |