|
SOLGT: JBL Synthesis SK2-1000 (3 stk) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
For satan da..!!!
Skal man.. SKal man ikke ![]() |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Op - perfekt til en 'fra far til far' julegave :)
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Havde jeg 75.000 havde jeg hoppet på - men det er svært at drive en forretning ved siden af der skal have kapital
![]() I det mindste får du her et gratis bump!
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Bump - hvis du ikke ved hvad du skal bruge 2016-lønforhøjelsen på, så er disse et godt bud.
|
|
![]() |
|
.
Redigeret af Jonas_h - 25-Juli-2016 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
Disse er stadig tilgængelige til 75.000kr for de tre højttalere til dem der ønsker det ypperste til både musik og film.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Utroligt der ikke er nogen som er hoppet på
![]() |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
JBL Synthesis er det bedste jeg har hørt. jeg tror det var de her + 2 x synthesis subs på 15 eller 18...
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Jeg har heller aldrig haft nogen hjemme, som ikke mente det var noget af det bedste de har hørt. SK2 er deres top-LCR højttaler - der er for 270.000kr hvis man skal købe dem i dag.
|
|
![]() |
|
Stadig til salg!
|
|
![]() |
|
Højttalerne savner stadig en bio at spille i.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |